05-04-2015

We bereiden ons voor op de geboorte van de pups van Luna en Joppe. De puppykamer is gisteren op orde gemaakt en de werpkist staat klaar. Luna heeft vannacht ook al geslapen in de puppykamer om alvast een beetje te wennen. Het gaat prima met Luna. Haar eetlust is enorm, we verdelen haar voer nu over meerdere porties omdat de pups op haar maag drukken. Sinds de dekking was ze ruim 4 kg. aangekomen, dat is vergelijkbaar met de gewichtstoename bij haar eerste nest. Ze is ook nog graag buiten maar het rennen is inmiddels veranderd in waggelen... 

 

Luna in de werpkist