13-10-2017
Het vorige weekeinde hebben we een reünie gehouden van het nest van Luna en Olie, geboren in juli 2016. En we waren heel blij dat papa Olie en halfbroer Jacy ook daarbij aanwezig konden zijn. Eigenaar Aneta was vanuit Tsjechië naar Nederland gereisd voor de show in Zwolle en na afloop hebben we gezamenlijk gewandeld bij de Wijthmenerplas in Zwolle. Zes van de zeven pups waren erbij, helaas kon Chase niet aanwezig zijn. Het was ontzettend leuk om de honden én de baasjes weer terug te zien!
v.l.n.r. Bram, Luna, Splash, Sjefke, Joep, Hugo, Louie, Jacy, Olie