28-09-2014
Joppe heeft zaterdag meegedaan aan de internationale show in Maastricht. Het was dit jaar een dubbele show maar wij hadden alleen voor de zaterdag ingeschreven. De reis naar het zuiden was niet voor niks. Joppe won eerst de open klasse. Daarna moest hij terugkomen voor de verkiezing beste reu en werd door keurmeester Verrees gekozen tot reserve beste reu. De volledige uitslagen van zaterdag vindt u hier.