21-08-2014

Luna heeft haar tweede KNJV-proef van dit jaar opnieuw afgesloten met een diploma. Op de proef in Uffelte haalde ze een C-diploma met 38 punten. Van de B-onderdelen had ze alleen een voldoende voor het verloren apport. Toch zijn we blij dat elke keer blijkt dat de basis goed is, van daaruit gaan we rustig verder trainen. Voorlopig hebben we geen nieuwe wedstrijden ingeschreven, als de dekking is gelukt krijgt Luna eerst een nestje. 

 

Luna op de KNJV-proef UffelteLuna op de proef in Uffelte, vol concentratie wachten op haar beurt

We hebben 158 gasten online