07-04-2014

Gisteren is het nest van Luna en Louis weer bij elkaar gekomen voor een wandeling in de prachtige Soesterduinen. Maar liefst 7 van de 8 nakomelingen konden aanwezig zijn en natuurlijk waren beide ouders ook van de partij. Zelfs de eigenaar van Echo had de overtocht gemaakt vanuit Engeland. De 'pups' waren veranderd in flinke pubers van 16 maanden die zich prima hebben vermaakt tijdens de wandeling. Voor ons als fokker is zo'n ontmoeting natuurlijk een mooie gelegenheid om de nakomelingen terug te zien en bij te praten met de eigenaren. Na afloop hebben we gezellig samen een broodje gegeten. Meer foto's van de wandeling staan op de openbare Facebookpagina van de kennel. 

meeting pups Luna en Louisv.l.n.r. Echo, Luna jr, Luna sr, Steve, Ceres, Dex, Joy, Menko, Louis

We hebben 144 gasten online